27 Ocak 2014 Pazartesi

30th Birthday for Hubby! :)

Tarihlerden 9 Aralık, takvime bir baktım ki 18 Ocak Semih'in doğumgünü Cumartesi'ne geliyor! E adam 30'una giriyor, hem de Cumartesi günü! 'Dostum şahane bir partiyi hakettin!' dedim içimden! Ve gizli gizli İzmir İstanbul Ankara şeytan üçgeni arasında arkadaşları ayartmaca, uçak biletlerini havada uçuşturmaca operasyonuna koyuluverdim. 

Tarih yaklaştıkça mekan arama motorları sayesinde Ankara'da nerde ne yenir, ne içilir, nerde kopulur eksperi oldum :) Hayalim Radyo ODTÜ Modern Sabahlar ekibinin açtığı Gaga Manjero'da şöyle güzel upuzun bir masa ayarlamaktı, ancak nafile. Mekan maks. 12 kişilik grupları kabul ediyormuş, hayallerimiz suya düşmesiyle Tunus Caddesinde 'What's Next?' dedik ve hemen yanındaki La Bebe'ye 20+3 kişilik rezarvasyonumuzu yaptırdık.



 


Bu arada Gaga Manjero için bir dipnot daha vermiş olayım, yakında çok daha büyük grupları ağırlamak için yeni adreslerine taşınıyorlar. Filistin Caddesinde eski Big Chefs'in olduğu yer, koşun gidin yerleşin beyler :)

La Bebe'ye gelirsek, rezarvasyon öncesi abartmıyorum 7 kez aradılar. 'Geliyor musunuz, ne zaman geliyorsunuz, bak hala tutuyoruz nerde kaldınız?' Annem beni bu kadar merak etmiyor gerçekten. Bu kadar aramaya rağmen 23 kişilik rezervasyon için 16 kişilik servis ayarlamaları da ayrı konu. Her neyse, bizim kafalar güzel, evden çıkmadan Kavaklıdere Selection'ı yuvarlamışız yağ gibi, La Bebe'ye gelene kadar pamuk olduk zaten :) 





30. yaş günü dedik boş durmadık, oturduk çalıştık. Hatıra çerçevelerini bilgisayarda hazırlayıp özalit baskıcıda çıkarmak 120TL. O yüzden el emeği göz nuru sıkıştırılmış 70x100 siyah köpükten kestim şablonu, verdim cezasını! Word'den 30 sucks'lar, Dirty Thirty'ler, bıyıklar derken bunlar çıktı ortaya :)

   


     
  

Bıyıkları Bursa Kumaş Pazarından tüylü kumaşlardan keserek yaptım. Millet de ne bıyık meraklısıymış arkadaş, gece boyu çekilmedik poz kalmadı :)


                                              

Pastamıza gelirsek; İlk önce şeker hamurundan epey atraksiyonlu bir pasta siparişi düşünmüştüm, ancak planladığım pasta olmayınca daha muzip ama daha lezzetli Liva'dan 'I'm this many X30' pastasını sipariş ettim.

   

30 Sucks şekerlerimiz kapış kapış gitti o gece :) 


Semih tüm gün suprizlerle keyiften dört köşeyken geceyi Next Level Podyum Katında yeni açılmış olan Ketchup'da sonlandırdık. Ketchup Las Vegas, Los Angels, Washington ve Dubai'den sonra Ankara'da açılmış. Her haftasonu farklı bir konseptte, başka bir DJ ile partiliyorlar. Havalandırması muhteşem, o kadar sigaraya rağmen üstünüz kokmuyor. Yine olsa yine gidilir!

                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder