27 Ocak 2014 Pazartesi

1 buçuk günde biten pasta!

Bizimki daha evden çıkmadan 'akşam eve tatlı alıcam' buyurdu. Zilin sesini duyan ben kafamda fıstık sarmalar, bülbül yuvaları şöbiyetlerle hayallenirken, 'yok ben pasta alıcam' dedi zerdüşt :) 
Peki dedim devam ettim. 

Haftasonu AVM çılgınlığında şaşırmış milyonlarca insana omuz at çelme tak derken akşam oldu. Üşengeçliğimizden üst katlara Mado'ya çıkamadığımızdan önümüze çıkan ilk Bonelli'ye dalıverdik ki burası Kentpark otopark katına en yakın pasta bulabileceğimiz yer anlamına geliyor :)

İçeri girmenizle acaip ekmekler, çılgın pastalar, şokokolar tezgahta içeri buyur ediyor gelenleri. Ben çavdar ve köy ekmekleri arasında dilimlenirken Semih kasap önündeki kedi misali pastaları kesiyor :)

Bonelli'ye kocaman alkış, keşke iki masa atsalar harika sandviçler falan da yapsalar, çünkü AOÇ'nin mis gibi peynir, yoğurt ve taze sıkılmış nar sularını da satıyorlar.
  
Bonelli Eskişehir'de 1 Ankara'da pek çok olmak üzere sağlam bir şube zincirine sahip. Macaron'dan özel sipariş pastaya, ekmek çeşitlerinden, süt ve ürünlerine kadar pek çok ürün bulmak mümkün.

Bizim seçimimiz ise tabi ki çilekliden yana oldu :)




Kalın iki katlı kek arasında vanilyalı muhallebi tadında harika bir krema hazırlamışlar. O kadar hafif ki keksiz kreması bile hapur hupur yenecek türden. Çileklerin kokusu daha kutuyu açar açmaz ağız sulandırıyor.

E tabi sonuç koskoca pastayı 2 kişi 1 buçuk günde bitiriyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder