29 Ocak 2014 Çarşamba

Mantarlı Çorba'nın Tadım Pizza Hali!

Genelde deli gibi acıkmadan tıkınmak adetim değildir. Ama yaz kış farketmeden, aç tok gözetmeden dibini sıyırdığım bir şey varsa o da Tadım Pizza'nın Mantar Çorbası'dır.

Bu deneyimi yaşadığım güne kadar Mantar Çorbaları kremalı olur düşüncesiyle, menüde hızlıca geçtiğim bu tad, artık vazgeçilmezim.

Tadım Pizza'da krema ayrı bir kap içerisinde çorbanın yanında geliyor, dilerseniz içine katabiliyorsunuz. Kremasız yemekse paha biçilemez! Yanında ekmek kıtırlarıyla coşup, Tadım'a özel puf ekmeklerle nirvanaya ulaşıyorsunuz :) 

Farkettiyseniz fotoğrafı çekmek bile çorbanın yarısına geldiğimde aklıma gelmiş :) Durum o kadar leziz yani anlayacağınız.

Ancak Tadım'ın Pizzaları için aynı methiyeleri düzemeyeceğim. Yanından bile geçmeyin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder