2 Şubat 2014 Pazar

Çilekli lezzetlerde bugün menümüzde Cheesecake var! :)

Evlenmeden önce tatlı anlayışım bambaşkaydı. 27 yaşına kadar hayatımda cheesecake'e bir anlam verememiştim. Tatlı dediğin kakao ve çikolatadan ibaret olmalıydı. 'Limon, Frambuaz gibi surat buruşturucu şeyler neden bir tatlı içinde olsun ki?' diye dertlenirken Semih'le tanıştım. Adam nerdeyse 'Limonu şekere yapıştır ye!' ekolünden geliyorken, ben de ona karşı boş hissetmeyince, vurdum kendimi Limonlu cheesecake'lere, ver elini frambuazlı ekler :)

Ankara'da birçok yerde cheesecake hoplattığıma göre, rahatça söyleyebilirim ki, çilekli cheesecake'in kralı Timboo'da!






Timboo Ankara'da Panora, Armada ve Kentpark AVM'lerde hizmet veriyor. Ankara dışında zincirleri henüz yok. Konseptleri özellikle Yılbaşı, Sevgililer Günü ve diğer özel günlerde görülmeye değer.

Patates kızartmalarında kullandıkları özel baharat karışımı ekmek arası bile yenir! Artık bu karışımı da satışa sundular. Evde çıtırları götürmek için harika! Tek bir kötü yanı salataları arasında tam da ağzıma layığını bulamadım. 4 peynirli salata ile idare ediyoruz :)

Bu arada cheesecake yanında capuchino önerilir, şeker ya da şurup içeren kremalı kahvelere gerek duymayınız, adam gibi tatlınızı yiyiniz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder