28 Ocak 2014 Salı

Yemeden Fotoğraf Çekebilme Sanatı!

Uzun zamandır peşinde koştuğum, düğünümüzde harikalar yaratan fotoğrafçımız Kayhan Durukan sonunda beni asistanı olarak kabul etmişti! 

Birbirinden deli(cious) kurabiyeleri ve pastaları çekmek için ilk hedefimiz Pasta Dükkanı'ydı! Nerdeyse aklımı oynatıyordum! Hem en çok sevdiğim işi yapacaktım, hem de yılın en güzel zamanında, Yılbaşı öncesinde Christmas Cookie'leriyle haşır neşir olacaktım! Çekim yaparken 4-5 kurabiye harcamasaydım iyiydi :)

Pasta Dükkanı, Tunus Caddesinde şeker mi şeker Bilge Şahin önderliğinde istek üzerine butik kurabiye ve pastalar yapıyor. Harika işler çıkarıyorlar. Bu sayfada, çok yakında bir süprizini daha paylaşacağım, takipte kalın! 

 
Sanat Yönetmenliğim öncesinde sıkı çalıştım, çekilebilecek tüm kurabiye dekorlarını inceledim, evde çalıp çırpmadığım malzeme kalmadı. Böyle zamanlarda en iyi hazine nedense Anne evi oluyor :)

       

Kayhan'dan öğrendiğim çekim hilelerini yazdım kafaya, sonra koştur koştur evde fotolarla oynamaya :)
                                                                        


Bir çay koyup geliyorum ben!!!!!!!!! :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder